Kurumsal

Vizyon - Misyon

Meyveli Çay

VizyonumuzDoğanın sonsuz iyiliğini, zenginliğini ve canlılığını; doğal, sağlıklı ve iyi bir yaşam için sunmak.

MisyonumuzAmacımız yenilikçi, yüksek değerli marka ve ürünler ile sürdürülebilir karlılığı sağlayan ve paydaşlarına değer katan uluslar arası bir çay şirketi olmaktır.

Bunun için doğanın iyiliğini, insanlara ulaştıran sağlıklı, kaliteli ve lezzetli ürünler üreteceğiz.

Değerlerimiz

Degerlerimiz

Doğruluk ve Açıklık"İçin dışın bir olsun"

Doğadan Çalışanı Olmaktan Gurur Duyarız!

Kalite"Ne yaparsan yap en iyisini yap"

Liderlik"Daha iyi bir gelecek çizmek için cesaret"

Takım Çalışması ve İş Birliği"Daha iyisi için hep birlikte çalışmak"

Tutku"Kalben ve fikren bağlanmak"

Yenilikçilik"Herkesten önce düşün"

Tarihçe

Tarihçemiz

Yönetim Politikamız

Müşteri ve tüketici istek ve gereksinimlerine sağduyulu kuruluşumuzda;

  • Tarladan-tüketiciye zincirinde, ürünlerimizde insan sağlığı açısından risk teşkil edebilecek tehlikeleri ortadan kaldırmayı
  • Hepimizin sağlığı ve geleceği anlayışı ile İş güvenliği kapsamında tüm çalışma ortamlarındaki riskleri önceden belirleyerek olası iş kazası ve sağlık kayıplarını önlemeyi,
  • Doğal kaynak kullanımını ve atıkları azaltarak çevreyi korumayı, çevre kirliliğini önlemeyi ve sürekli iyileştirme projeleri ile çevreye duyarlılığı arttırmayı, sürdürülebilirlik ilkesi dahilinde gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakmayı,
  • Optimum maliyetlerle verimliliği ve ürün kalitesini sürekli geliştirmeyi,
  • İlgili yasaların gerekliliklerini karşılamayı ve bu doğrultuda tüm çalışanları eğitmeyi,
  • Her alanda yenilikçilik anlayışıyla teknolojik trendleri ve gelişmeleri izlemeyi ve gerekli kaynakları sağlamayı ve tüketici için değer oluşturmayı
  • Tüm bu süreçlerde riskleri belirleyerek fırsata çevirmeyi,
  • Kalite, Gıda Güvenliği, Çevre ve İş Güvenliği yönetim sistemlerimizi ve tüm gerekliliklerini risk bazlı yaklaşımlarla uygulamayı, tüm paydaşlarımızla birlikte sürdürebilirlik yaklaşımıyla sürekli iyileştirmeyi ilke edindik.

Yönetim sistemlerimizi ve tüm gerekliliklerini iç ve dış paydaşlarımızla paylaşmayı ilke edindik.

Kurumsal Müşteri

Ev Dışı Tüketim

Doğadan bitki, meyve ve yeşil çayları, ev dışı tüketim (EDT) noktalarına özel, dört tarafı kapalı poşet teknolojisiyle üretilir.

Bu teknolojiyle birlikte, otel, kafe, restoran gibi uzun süreli tüketimde bulunan tüm noktalarda, ürünlerimiz son kullanma tarihine kadar tazeliğini koruyor ve farklı kokuların birbirine karışması bütünüyle engellenir.

Yurtdışı Satış Kanalları

Doğadan markalı ürünler, Türkiye pazarında olduğu gibi başta Avrupa olmak üzere bir çok farklı ülkede beğeniyle tüketilmektedir. Öneri, görüş ve sorularınızı exportweb@dogadan.com.tr adresine gönderebilirsiniz.